برنامه زنده بزرگداشت حضرت حافظ در کارگزاری حافظ اجرا شد

برنامه زنده بزرگداشت حضرت حافظ در کارگزاری حافظ اجرا شد
08 آبان

برنامه بزرگداشت آنلاین حضرت حافظ از ساعت ۲۰ تا ۲۱ شب دوشنبه ۳ آبان در شرکت کارگزاری حافظ با حضور

برنامه بزرگداشت آنلاین حضرت حافظ از ساعت ۲۰ تا ۲۱ شب دوشنبه ۳ آبان در شرکت کارگزاری حافظ با حضور مدیرعامل شرکت کارگزاری حافظ و معاونت تحقیقات بازار و با اجرای آقای آرش سروری، مجری مطرح تلویزیون با برنامه‌های متنوع از جمله مسابقه «بیت مورد علاقه‌ات از حافظ» برگزار شد.

این برنامه زنده که بطور همزمان در صفحات شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و آپارات شرکت‌های کارگزاری حافظ و هدف حافظ پخش شد، مخاطبان حوزه بازار سرمایه و بورس را به خود جذب کرد.

برنامه بزرگداشت آنلاین حضرت حافظ رأس ساعت ۲۰ روز دوشنبه ۳ آبان‌ماه با پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و سپس تلاوتی چند از آیات قرآن کریم آغاز شد. پس از آن مجری برنامه، آقای آرش سروری به معرفی عناوین برنامه‌های متنوع این رویداد پرداخت.

بعد از پخش کلیپ کوتاه حضرت حافظ و نمای زیبای حافظیه شیراز، جناب آقای محمد صادق احمدیان طاهری، مدیرعامل محترم شرکت کارگزاری حافظ به ایراد سخنرانی با موضوع تاریخچه، جایگاه و برنامه های کارگزاری حافظ پرداخت.

مدیرعامل شرکت کارگزاری حافظ گفت: کارگزاری حافظ قدمتی نزدیک به ۱۷سال در بازار سرمایه داشته و جزو کارگزاران برتر و با رتبه بندی الف و دارای ۲۱شعبه در سراسر کشور و همچنین دارای تمامی مجوزهای لازم اعم از معاملات اوراق بهادار، کالا و انرژی در بازار سرمایه است.

سخنرانی آقای طاهری، مدیرعامل کارگزاری حافظ

جناب آقای طاهری ضمن تاکید به این نکته مهم که کارگزاری حافظ همواره مجموعه ای چابک، با اصالت، روبه رشد، شفاف و شناخته شده و متشکل از مدیران و پرسنل متعهد، جوان و پرانگیزه در سطح کشور بوده است، افزود: رویکرد ما در مجموعه حافظ در فصل جدید توسعه خدمت، خلق ارتباطی ماندگار با مشتریان بوده که همواره بیش از پیش به این مهم، توجه ویژه ای داشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: تمامی زیر ساخت‌های لازم جهت ایجاد ارتباطی ماندگار و در پی آن خلق تجربه خوب برای مشتریان فعلی و ارتباط و پذیرش مشتریان بالقوه در بازار سرمایه پیش‌بینی و طراحی شده است و همواره سعی بر این داشته ایم تا مسیر کوچ مشتریان را به کارگزاری حافظ آسان و هموار سازیم.

مدیرعامل شرکت کارگزاری حافظ، درباره خدمات و پروژه‌های در دست اقدام کارگزاری حافظ با هدف توسعه خدمت و مشتری مداری به‌ توسعه شعب در سراسر کشور جهت سهولت در دسترسی به خدمات کارگزاری حافظ و ارائه بسته‌های تحلیل، مشاوره و خدمات سبدگردانی در شرکت مشاور سرمایه گذاری هدف حافظ بیان داشت: از خدمات و پروژه های در دست اقدام با هدف توسعه خدمت و مشتری مداری می توانیم به احراز هویت کاملاً غیر حضوری در شرایط پاندمی کرونا، طراحی ، ساماندهی و راه اندازی پنل اختصاصی (او ام اس – اوردر منیجمنت سیستم) معاملات با تطبیق نیاز های روز بازار سرمایه با نگاه تفکیک خواسته های مشتریان حقیقی و حقوقی و ارائه پکیج های مناسب جهت استفاده مشتریان حقوقی از لاین های اعتباری موجود در کارگزاری حافظ، توسعه شعب در سراسر کشور جهت سهولت در دسترسی به خدمات کارگزاری حافظ،ارائه بسته های تحلیل، مشاوره و خدمات سبدگردانی در شرکت مشاور سرمایه گذاری هدف حافظ، بهبود و توسعه زیر ساخت های ارتباطی با مشتریان از جمله سی ار ام ، مرکز تماس یا کال سنتر جهت همراهی و تعامل بیشتر و بهتر با مشتریان محترم و رونمایی از پنل جدید باشگاه مشتریان که قصد داریم در سالروز تاسیس کارگزاری حافظ در ۱۱ آبان ماه (با هدف ارائه خدمات رایگان ، جوایز نفیس ، تخصیص و تخفیف بخشی از کارمزد معاملات) از آن رو نمایی شود، اشاره کنیم.

جناب آقای طاهری در پایان اظهار داشت: قصد داریم با اثرگذاری هرچه بهتر، نقش‌مان را در جهت توسعه و پویایی اقتصاد کشور عزیزمان ایران ایفا کنیم و همچون حضرت حافظ، حافظ باشیم و ماندگار.

برنامه بعدی، پخش نماهنگ «تحولی دگر» با موضوع ریبرندینگ و هویت بصری جدید حافظ بود که از زبان مدیران ارشد مجموعه حافظ به همراه بیان سیاست‌ها، استراتژی‌ها، چشم انداز کلی و ماموریت جدید حافظ روایت شد.

آقای دکتر محمدحسین پورعسکری، معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات بازار کارگزاری حافظ، به عنوان سخنران دوم این برنامه درباره ریبرندینگ و زمینه تغییر هویت بصری بیان داشت: ما درتلاشیم روز بروز جایگاه برند حافظ را ارتقا بدهیم. ما هم به پیروی از همه شرکت‌های پیشرو و پویا که می‌خواهند نشان دهند آماده تغییر و تحول و پوست‌اندازی هستند، برآن شدیم زنده‌تر از همیشه به سلیقه مخاطبین خود احترام بگذاریم و هویت بصری و ریبرندیگ جدید خورد را رونمایی کنیم؛ چون مخاطب دوست دارد یک هویت مدرن شده را ببیند.

معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات بازار کارگزاری حافظ با اشاره به اینکه این مجموعه، وام‌دار حضرت حافظ بعنوان شخصیتی بزرگ و نامی است، افزود: در ریبرندینگ هویت حافظ به عنوان یک شخصیت جهانی و بین‌المللی تلاش کردیم در شأن ایشان لوگوی ارزشمندی طراحی کنیم و از طرفی مخاطب ما هم این لوگو را بپذیرد. لذا با این هدف، چندین ماه استراتژیست‌های کارگزاری حافظ در این باره به مطالعه پرداختند و با درنظرگرفتن این نکته کلیدی، مهم و حساس که حسی را منتقل کنیم و هدف بگیریم که سلیقه مخاطب را هم درگیر و درآن رعایت کند، مسیری سخت و طولانی را طی کردیم. در این مسیر اتودها و طرح‌های متنوع و زیادی زده شد تا به آن هدف و پیام برند حافظ؛ یعنی اصالت، حافظ بودن و ماندگار بودن دست بیابیم.

دکتر پورعسکری با تاکید بر اینکه کارگزاری حافظ سال‌هاست در بازار، با خوشنامی و شفافیت به فکر مشتریان و ذینفعان خود بوده است خاطرنشان ساخت: اکنون درحال ریبرندینگ و بازسازی حافظ هستیم تا آن را به‌روزتر کنیم. در این ریبرندینگ، با پیام: «حافظ، حافظ است» وارد بازار شدیم و مشتری خودش می‌داند ما که هستیم. من این نوید را می‌دهم که این گام محکمی در راستای این بازسازی است.

وی درباره سابقه شروع این پوست‌اندازی اظهارداشت: موضوع ریبرندینگ حافظ به‌صورت جدی از ۴ماه پیش آغاز شده و در این مدت، از همه جوانب هویت بصری‌مان را با دقت هرچه تمام‌تر تغییر دادیم تا حس خوبی به مخاطب‌مان دست بدهد که وقتی خدمات حافظ را دید، به تجربه و حسی واقعی برسد.

معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات بازار کارگزاری حافظ با تشکر و قدردانی از همه همکاران از جمله پرسنل مدیریت شعب سراسر کشور که در مسیر بازسازی و ریبرندینگ هویت حافظ با تیم توسعه برند همراه بودند، بیان داشت:

اکنون ۵درصد برند حافظ را در هویت بصری لوگو می‌بینیم؛ درحالی‌که ۹۵درصد آن درحال شکل‌گیری است و انشاءالله با همراهی مشتریان و سرمایه‌گذاران عزیزمان به ماموریت خود در این راه جامه عمل خواهیم پوشاند؛ حتی تا آنجایی‌که چنانچه زمانی کارگزاری حافظ نبود، حس کنند چیزی را ازدست داده‌اند؛ چون قرار است واقعا در کنار مشتریان‌مان باشیم و باهم به برندینگ نهایی حافظ برسیم و به فکر منفعت یک‌طرفه نباشیم.

دکتر پورعسکری ضمن ابراز امیدواری از همدلی و همراهی در کارگزاری حافظ در پایان گفت: امیدواریم روزهای بسیار خوبی را برای مشتریان خود رقم بزنیم و تجربه و حس خوبی از حافظ را به آن‌ها منتقل کنیم ودر هرچه بهترشدن این حس ماندگار و با اصالت «حافظ، حافظ است» تلاش خواهیم کرد.

پس از این سخنرانی، کلیپ کوتاه بازسازی برند کارگزاری حافظ در قالب داستان طراحی لوگو و هویت بصری به نمایش درآمد و سپس گفتگوی زنده با مدیر یکی از شعب فعال و نمونه کارگزاری حافظ پخش شد.

آقای حمیدرضا درخشانی، مدیر شعبه کارگزاری حافظ در بندرعباس در ارتباط زنده تصویری با برنامه بزرگداشت آنلاین حضرت حافظ گفت: همانطور که جناب آقای طاهری، مدیرعامل محترم کارگزاری حافظ درباره اصالت، محاسن و سوابق درخشان مجموعه حافظ اشاره داشتند، یکی از دلایل جذب اینجانب پس از افتخار دوسال همکاری با کارگزاری حافظ، اسم حافظ و خاطره خوش این نام اصیل است که همواره تصویر ذهنی خوب و ماندگاری را در حافظه تاریخی و فرهنگی جامعه ما ساخته و ترسیم کرده‌است.

وی درباره مهم‌ترین نکته در مجموعه حافظ اظهارداشت: همیشه سعی کرده‌ایم که پیشرو باشیم و بتوانیم برای تمام اقشار بازار سرمایه؛ چه ناشرین و سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی خدمات باکیفیتی ارائه بدهیم؛ در این راستا درحال حاضر در شعبه بندرعباس، به مشتریان حقیقی و حقوقی خدمات ارائه می‌کنیم.

مدیر شعبه کارگزاری حافظ در بندرعباس با اشاره به تلاش در مجموعه حافظ برای به روز بودن و وفق دادن پرسنل با ابزارها و روش‌های جدید بازار سرمایه افزود: یکی از این روش‌ها، ابزار مشتقه است که در زمینه معاملات آپشن کار زیادی انجام داده‌ایم و خدمات جدیدمان با توجه به هویت تازه و ریبرندینگ حافظ و درک شرایط امروزی بازار است که ابزاری کاربردی را برای سرمایه‌گذاران بازار به همراه خواهد داشت.

درخشانی درباره سابقه فعالیت شعبه بندرعباس در استان هرمزگان خاطرنشان ساخت: ما ۲سال فعالیت خود را به نمایندگی از کارگزاری حافظ در استان هرمزگان شروع کرده‌ایم و در این مدت، خدماتی متمایز از موضوع اوراق بهادار در خدمت مشتریان بوده‌ایم. محور فعالیت ما، آگاهی‌بخشی و آموزش به افرادی بود که در بازار سرمایه حضور داشتند و سعی کردیم به نوبه خودمان تا جایی‌که می‌توانیم اشخاص حقیقی و حقوقی را با بازار سرمایه و ابزارهای آن به‌صورت درست و صحیح آشنا کنیم؛ چون یکی از معضلاتی که بازار سرمایه با آن درگیر است، مشکل آموزش‌های اشتباهی است که به مردم داده‌شده و این به نوبه خود، باعث می‌شود که افراد زیادی در سرمایه‌گذاری و ورود به این حوزه با چالش مواجه شوند.

مدیر شعبه کارگزاری حافظ در بندرعباس درباره مهم‌ترین خدمات خود در بازار سرمایه استان هرمزگان بیان داشت: ما به سهم خود تلاش کرده‌ایم خدماتی از جمله بورس کالا و بورس انرژی را در بازار اوراق به مشتریان حقیقی و حقوقی خود ارائه بدهیم. با توجه به اینکه هرمزگان، استانی کالامحور و نیز موضوع انرژی در آن حائز اهمیت است و نمادهای شاخص بورسی در بازار سرمایه و پتانسیل‌های بزرگی از نظر تجاری و بازرگانی دارد، خود دلیلی برای ارائه خدمات متمایزی در شعبه بندرعباس کارگزاری حافظ شده‌است.

وی ضمن تاکید بر ارائه خدمات آنلاین و حضوری به مشتریان در شعبه بندرعباس گفت: بزرگترین مزیت خدمات ما در استان هرمزگان که درحال اجرای آن هستیم، دسترسی شبانه‌روزی مردم استان به کارگزاری حافظ و پاسخگویی به نیازهای مشتریان است که توانسته‌ایم خدمات خوبی را به مردم این استان ارائه بدهیم.

درخشانی درباره ریبرندینگ جدید کارگزاری حافظ افزود: اسم حافظ، اولین چیزی را که در ذهن ما و مخاطبین تداعی و زنده می‌کند، سخنان عاشقانه،هوشمندانه و آینده نگر حضرت حافظ است که هنوز پس از سال‌ها شنیدنش به فرد انگیزه می‌دهد. وقتی برندی مثل کارگزاری حافظ، نام و هویت بصری خود را از حافظ وام و الهام می‌گیرد، به مخاطبش این پیام را می‌دهد که ما در اندیشه درانداختن طرحی نو و در فکر امروز و حال شما و درنتیجه به دنبال راهی برای برطرف کردن مشکلات امروز وآینده‌تان هستیم و در این مسیر، همواره پیشرو و چابک هستیم.

وی در پایان با برشمردن تاثیر ابتکار عمل و استفاده از ابزارها و راهکارهای نوین بازار سرمایه در بندرعباس تاکید کرد: طی یکسال گذشته در منطقه هرمزگان، تاثیرات آن در بخش‌های معاملات آپشن، بورس کالا و صندوق پروژه که یکی از مهم‌ترین ابزارهای بازار سرمایه این منطقه با پتانسیل‌های خوب موجود در مجموعه حافظ است، نشان داده که هم گره‌گشای اقتصاد کشور خواهد بود و همچنین باعث رونق و شکوفایی استان هرمزگان خواهد شد.

در پایان این رویداد زنده، قرعه‌کشی آنلاین مسابقه «بیت مورد علاقه‌ات از حافظ» توسط جناب آقای طاهری، مدیرعامل کارگزاری حافظ انجام شد و ۱۷کارت هدیه ۵۰۰ هزارتومانی به شرکت‌کنندگان این مسابقه و دنبال‌کنندگان صفحه اینستاگرام حافظ اهدا گردید.

فیلم کامل برنامه زنده بزرگداشت حضرت حافظ  را می‌توانید از طریق لینک زیر، در کانال آپارات کارگزاری حافظ مشاهده نمایید.

https://www.aparat.com/v/edv7B

کلمات کلیدی

اخبار

پیام بگذارید