آغاز به کار رسمی شعبه جدید تهران کارگزاری حافظ

آغاز به کار رسمی شعبه جدید تهران کارگزاری حافظ
08 تیر

چهارمین شعبه کارگزاری حافظ در تهران از اول تیر ماه، کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد. این شعبه

چهارمین شعبه کارگزاری حافظ در تهران از اول تیر ماه، کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد. این شعبه جدید کارگزاری حافظ در تهران در شهرک غرب قرار دارد.

از آن‌جایی که کارگزاری حافظ طی بیش از ۱۸ سال فعالیتش همواره تلاش کرده حامی مشتریان خود در شهرهای مختلف باشد، همواره در تلاش است با افزایش شعب خود در نقاط مختلف ایران، خدمات بهینه‌تری به مشتریان و علاقه‌مندان بازار سرمایه ارائه دهد.

در این راستا شعبه جدید کارگزاری حافظ در خیابان فرحزادی، خیابان شهید حافظی، مجتمع لاله ساختمان اداری، طبقه سوم، پلاک ۸، واحد ۲۰، فعالیت خود را با هدف ارائه خدمات کامل و همه جانبه در زمینه مشاوره و سرمایه گذاری در بازار بورس رسما از اول تیر ماه آغاز کرد.

مدیران و کارکنان شعبه جدید کارگزاری حافظ همگی از فعالان بازار سرمایه هستند که سابقه فعالیت طولانی در زمینه مشاوره و تحلیل به مشتریان بورسی و بازارهای سرمایه را در کارنامه خود داشته‌اند.

محمد فرح آبادی مدیر شعبه شهرک غرب کارگزاری حافظ با ابراز خرسندی از شروع فعالیتشان به عنوان شعبه رسمی کارگزاری حافظ می‌گوید: ما امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های دقیقی که انجام داده‌ایم بتوانیم خدمات خوب و کاملی، با کیفیت و سرعت بالا به مشتریان جدید کارگزاری حافظ و فعالان بازار  در زمینه مشاوره مالی و تحلیل بازار سرمایه ارائه دهیم.

کارگزاری شعبه شهرک غرب کارگزاری حافظ در حال حاضر آماده ارائه خدمات کامل از جمله جذب مشتریان جدید و ارائه خدمات در زمینه بورس کالا و بورس اوراق بهادار به متقاضیان بازار سرمایه در تهران در تمامی بعدهای بازار سرمایه از جمله دریافت کد بورسی، آموزش و انجام معاملات آنلاین است.

شایان ذکر است کارگزاری حافظ در راستای اهداف خود یعنی توسعه بازار و افزایش ضریب نفوذ بازار سرمایه در کشور همواره پذیرای علاقه‌مندان به نمایندگی شعب خود در شهرهای مختلف ایران برای است و در حال حاضر کارگزاری حافظ ۱۹ شعبه در نقاط مختلف ایران دارد که از این میزان ۴ شعبه در تهران، ۲ شعبه در مشهد و باقی شعب در شهرهای کرج، تبریز، بابل، بندرعباس، کرمانشاه، رشت، شیراز، اصفهان، اراک، خوی، فردوس، سنندج و گرگان قرار دارند.

علاقه‌مندان به آشنایی و کسب اطلاعات بیشتر از شعبه شهرک غرب کارگزاری حافظ می‌توانند با شماره  ۲۲۱۴۴۵۴۹-۰۲۱ این شعبه تماس حاصل کنند.

کلمات کلیدی

اخبار

پیام بگذارید